In Geen categorie

Opdrachtgever MN, de derde grootste pensioenuitvoeringsorganisatie van Nederland, is een gewaardeerde klant van Calco. Eén van onze toppers uit het traineeship, die is ingezet op de Security afdeling van MN nam onlangs contact met ons op. De Security afdeling houdt de veiligheid van de medewerkers binnen het bedrijf nauwlettend in de gaten en heeft zich de laatste jaren enorm ontplooid. Zo zijn zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe veiligheidsproducten en voor meer awareness over security binnen de muren van deze financiële dienstverlener.

Juist aan dit laatste punt, de awareness, wordt momenteel hard gewerkt door onze Calco MasterClass Professional. Door bijvoorbeeld het opzetten van een ‘Awareness week’ waarin allerlei creatieve ideeën de revue passeerden. Om voor deze creatieve ideeën een herkenbare campagne te creëren vroeg MN het volgende:” ‘Calco kunnen jullie ons helpen met een workshop voor de vormgeving van deze awareness campagne?’ Natuurlijk!

 Calco helpt organisaties al jaren aan jong IT talent, en denkt daarbij graag mee met vraagstukken die spelen bij onze opdrachtgevers. Dat kan bijvoorbeeld op het vlak van HR en (IT) strategie zijn, maar ook op het gebied van communicatie. En zo ging onze Brand Manager Martijn Smouter op bezoek bij MN voor een zeer inspirerende workshop.

 

 

 

 

 

 

Samen met MN maakten wij een mindmap met security termen, gevolgd door een brainstorm over de te bereiken doelgroep. Daarna zetten wij samen de eerste stappen naar de visuele identiteit van een Cyber Security mascotte. Het resultaat; een zeer geslaagde middag en waardevolle input voor het vervolg van dit nu al positieve awareness project.

MN, succes met de volgende stappen!

Recent Posts